logo
Czwartek, 28 marca 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Czy moja modlitwa jest samolubna?
Autor: Bartek (20 l.) (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2016-10-23 12:42

Dzień dobry. Mam na imię Bartek, mam 20 lat i jestem studentem. Miałbym kilka bardzo nurtujacych pytań, a także dość wstydliwą sprawę, ktora przyprawia mnie o dreszcze. Otóż był taki czas w moim życiu, ze zdarzało mi się pomijać niedzielne Msze Święte, a także wieczorne i poranne modlitwy. Choć z tymi modlitwami często zdarzało się tak, że o nich zapominałem, ale według mnie to nie wymówka. Na Msze Święte takze niedojezdzalem z roznych powodow, czesto nie bylo po prostu czym jechac, czasami mialem duzo nauki, ale to nie wymowka. To bylo w czasie gdy chodzilem do liceum, a takze zdarzalo sie jeszcze na poczatku studiow, ze jedna niedziele pomijalem w miesiacu. Teraz zaczalem chodzic na kazda Msze Swieta i nie robic sobie wymowek, a takze modlic sie kazdego dnia, choc czasami tez zdarza mi sie zapomniec. Czy to z mojej strony duzy grzech?
Bylo mi z tym bardzo glupio, dreczylo mnie sumienie, w myslach przepraszalem Boga i postanowilem cos z tym zrobic.
A teraz kolejne pytanie. Czy jesli nie rzucam na tacę podczas Mszy Świętej to jest to grzech z mojej strony? Bylem wychowany w takim przekonaniu, że jesli sie wierzy to powinno się dawać, choć z czasem zacząłem myślec, że to sprawa indywidualna każdego.