logo
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Czy popelniam grzech zgorszenia?
Autor: Anna (---.k2media.com.pl)
Data:   2019-08-15 10:28

Dzień dobry, od niedawna pracuję jako sprzedawca suplementów. Niektóre z tych suplementów są na poprawę sprawności seksualnej, na zaburzenia erekcji. Rozmowy, które prowadzę z klientami dotyczą zdrowia w tej kwestii, mniej więcej wygląda to jak rozmowa u seksuologa. Z racji tego, że dotyczy to sfery seksualnej zastanawiam się czy nie popełniam jakiegoś grzechu zgorszenia. Mam często skłonność do przesady w osądzaniu siebie i szukaniu grzechu gdzie go nie ma, dlatego chcę znać zdanie mądrzejszych osób i obiektywne stanowisko.

 Re: Czy popelniam grzech zgorszenia?
Autor: patrycja (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2019-08-15 21:56

Mialam kiedys prace ktora zabierala mi caly czas i nie mialam czasu na modlitwe Szef chcial zeby ta praca byla priorytetem mojego zycia. Zrezygnowalam i modlilam sie o taka ktora by dala mi wiecej czasu dla Boga. Przez dlugi czas bylo ciezko ale Bog mnie wysluchal i dostalam taka ktora mi pozwolila postawic Boga na pierwszy miejscu. Mialam tez propozycje prac podobnych do Twojej i ja ich po prostu nie akceptowalam ze wzgledu na moja wiare. Jest wiele swiadectw ludzi ktorzy po nawroceniu zostawiali bardzo dobrze platne prace i kariery ze wzgledu na wiare. Czy Twoi klienci to wszyscy malzonkowie? Podejrzewam ze nie. Mnie osobscie sumienie by nie pozwolilo sprzedawanie takich suplementow i prowadzenie dyskusji z kims kto nie wiem czy ne zamierza wykorzystac je do cudzolostwa. Dobrze ze sie nad tym zastanawiasz. Calkowicie zrozumiale.

 Re: Czy popelniam grzech zgorszenia?
Autor: Anna (---.k2media.com.pl)
Data:   2019-08-16 00:22