logo
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Czy wolą Bożą jest, żebym nie skończyła studiów?
Autor: Studentka_24 (37.128.156.---)
Data:   2020-01-20 22:03

Witajcie.
Zastanawiam się od czego zacząć, żeby napisać moje pytanie nierozwlekle. Obejrzałam kiedyś filmik o tym, że jeśli nie idziemy drogą, którą wybrał dla nas Bóg to mamy często poczucie, że nic nam nie wychodzi a nasze życie jest beznadziejne. Właśnie teraz zastanawiam się, czy i u mnie tak teraz nie jest.
Mianowicie jestem studentką na kierunku lekarskim. Dostanie się na studia było wynikiem intensywnej nauki w sumie już od gimnazjum. Matura za pierwszym razem zdana za słabo, po poprawie dostałam się na lekarski w miasta A. Tam nie zaliczyłam na 1 roku anatomii, powtórzyłam rok w tymże mieście znowu nie zdając anatomii. Poszłam więc na lekarski do miasta B. Tutaj już wszystko prędzej czy później zdaję i jestem teraz na 2 roku. Ale widzę, że zazwyczaj nie kumam co dzieje się na zajęciach, że jestem w tyle i nie idzie mi tak jakbym chciała. Pomimo wkładanego wysiłku mam poprawki z fizjologii, nie mogę się nauczyć materiału. Napisałam to wszystko, żeby przybliżyć mniej więcej sytuację.
Czy to wszystko może znaczyć, że Pan Bóg daje mi znaki, żebym to rzuciła i nikogo w przyszłości nie skrzywdziła swoją niekompetencją? Dodam jeszcze, że studia mnie ciekawią. Proszę o pomoc bo te myśli nie dają mi spokoju ostatnio :(

 Re: Czy wolą Bożą jest, żebym nie skończyła studiów?
Autor: Anonim (199.127.60.---)
Data:   2020-01-21 17:31

Dziewczyno zejdź na Ziemię. Bóg nie ma nic do twoich studiów. Po prostu dał Ci taki zestaw umiejętności a ty możesz go wykorzystać albo nie.

Co do zestawu umiejętności, sytuacja wygląda tak, nie jesteś wystarczająco inteligentna ani spostrzegawcza. Tego nie da się za bardzo zmienić, żadna modlitwa nie pomoże (daję gwarancję). Są rózni ludzie a wybrałaś bardzo wymagający kierunek. Sugeruję przeniesienie na inne studia takie z którymi sobie poradzisz.