logo
Czwartek, 25 kwietnia 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Chęć zemsty, poczucie winy i znak od Boga. Swiadectwo.
Autor: Kuba (---.149.246.26.zdnet.com.pl)
Data:   2007-11-17 13:22

Szczęść Boże,
Piszę może trochę w nietypowej sprawie, ale dla mnie ważnej. Może się to przyda komuś jako świadectwo.
Jestem studentem i jak to student - dużo kseruję :-) Materiały do nauki, skrypty, książki, itd.
Wczoraj również poszedłem na ksero z pewną książką. Zostawiłem ją na godzinę, po jej upływie przyszedłem po odbiór. Pani zachowała się co najmniej dziwnie - stwierdziła najpierw, że nie wie o jaką książkę mi chodzi, a jak powiedziałem tytuł, to rzekła, że przecież był tu już taki jeden i brał książkę pod tytułem (tu podała zupełnie inny od tego co ja mówiłem). No więc jeszcze raz spróbowałem jej przetłumaczyć podając tytuł i opisując jak owa książka wyglądała. Jak załapała (a raczej moim zdaniem udawała wcześniej, że nie wie o co chodzi) to powiedziała, że "a… to mój mąż kserował… proszę przyjść za godzinę, jeszcze się nią muszę zająć". Zdziwiłem się trochę, ale ponieważ bardzo się spieszyłem, to tylko rzuciłem na odchodnym, że będę za godzinę i do widzenia. Po godzinie przychodzę a ona udaje, że mnie nie widzi. No więc mówię, że przyszedłem po odbiór kserówek. "Taak? A jakich?" I znowu musiałem jej tłumaczyć przez dobre kilka minut o co mi chodzi. Cóż.. jak się dogadaliśmy w końcu, to wziąłem kserówki i oryginał, zapłaciłem i poszedłem na zajęcia. Za jakieś 10 minut postanowiłem sprawdzić, czy wszystko to co potrzebowałem zostało skopiowane, i czy nie popełnili jakiegoś błędu na ksero. Ku mojemu przerażeniu zobaczyłem, że oryginał jest zalany herbatą - książka się nieco pokarbowała, ale była już prawie sucha. Najgorsze jest to, że ona nie była moja ale kumpla, dla którego przedstawiała ogromną wartość (również w sensie sentymentalnym).