logo
Wtorek, 23 kwietnia 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Dlaczego Bóg pozwala na wegetację?
Autor: EskiFloreski (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2009-04-02 13:50

Jestem po studiach. Pol roku temu wróciłam z zagranicy. Zawsze byłam wierząca, jezdziłam na rózne spotkania modlitewne. Bylam odważna, nie stanowilo dla mnie problemu wyjechac gdzies daleko- nie balam sie pojechac do Azji sama, nie bałam sie pojechac sama na rekolekcje. Od kiedy wrocilam z zagranicy, wszytskiego sie boje. Od listopada stoje w miejscu, czuje ze marnuje zycie. Nie potrafie podjąc zadnej decyzji. Nie wiem co chce robic, gdzie chce mieszkać. Bóg zabrał mi odwage, zabrał mi odwage. Teraz dla mnie problem stanowi nawet wyjazd do miasta oddalonego o 100 km. Boje sie ze nie polapie sie w tych autobusach, gdzie wysiasc, gdzie wsiąść. Boje sie nawet szukać pracy.. że sobie nie poradze, że ludzie będa ode mnie wymagac a ja nie bede umiala sprostac tym wymaganiom. Dlaczego Bóg mnie tak doświadcza? Nie widze sensu w tym co On ze mna wyprawia. Pol roku mam stracone.. Siedze w domu i wegetuje. Nie potrafie sie ruszyc z miejsca, nie potrafie podjąc decyzji odnośnie dalszego zycia.

Pytam - dlaczego tak jest?

 Re: Dlaczego Bóg pozwala na wegetację?
Autor: Iza (212.244.182.---)
Data:   2009-04-02 13:59

Może powinnaś zgłosić się do lekarza.

 Re: Dlaczego Bóg pozwala na wegetację?
Autor: Verba Docent (---.adsl.inetia.pl)
Data:   2009-04-02 14:01

Na pierwszy rzut oka widzę, że to nie Bóg Panią doświadcza ale Pani ma jakieś problemy sama ze sobą.
Bóg doświadczałby Panią, gdyby wokół Pani wydarzały się rzeczy, które po angielsku nazywa się "God's acts": niespodziewana śmierć, katastrofa, wypadek i tak dalej.
O niczym takim Pani nie pisze ale koncentruje się Pani sama na swojej niemocy, strachu.
Sugerowałbym porozmawiać o tym, co Panią trapi z kimś kto się zna. Niekoniecznie musi od razu być lekarz, można zacząć od mamy lub przyjaciółki.