logo
Czwartek, 25 kwietnia 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Po co jestem na tym świecie?
Autor: Zbyszek (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2017-07-16 14:08

Jestem czterdziestoletnim rolnikiem od 18 lat jestem też żonaty uprawy które mam coraz gorzej mi wychodzą chociaż całmi dniami jestem w polu i na dodatek mróz tej wiosny zabrał 65% nie mamy z żoną dzieci do tej pory myślałem że to przez to że moja małżonka nie lubi dzieci zrobiłem sobie badania i okazało się że jestem do niczego ciągle tylko słyszę że wszystko robię źle i samo nasówa się pytanie po co mnie Pan Bóg powołał po co ja jestem na tym świecie61

 Re: Po co jestem na tym świecie?
Autor: Kuleczka (---.dynamic.chello.pl)
Data:   2017-07-19 08:50

Zbyszek, Bóg Cię kocha. I to bardzo. On szaleje z miłości do Ciebie. Zastanów się nad swoim życiem. Poszukaj w nim pozytywów i za nie Bogu dziękuj. Nie jesteś sam na świecie, masz żonę, która na pewno Cię kocha. Wspierajcie się wzajemnie, cieszcie się sobą. To szatan próbuje Ci wmówić, że jesteś do niczego. Nie jesteś do niczego!