logo
Czwartek, 28 marca 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Dlaczego nic mi sie nie układa?
Autor: Kasia (---.dynamic.gprs.plus.pl)
Data:   2017-12-02 19:52

w sumie to nie wiem od czego zacząć..... chyba od totalnego doła który mnie ogarnia.
- od kilku lat jestem mężatka ale w żadnym związku nie czułam sie jeszcze tak samotna i tak nie zrozumiana jak teraz ....np. dziś sobota wieczór, dzieci śpią u koleżanek bo weekend ,mąż w trasie a jak wkrótce wróci to i tak będzie ciągle spał, a Ja jak ten kołek użalający sie nad soba ciągle SAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!
- na dodatek straciłam pracę i nić nię mogę znaleźć mimo iz skończyłam studia to mnie nikt nie chce zatrudnić w tym fachu bo nie mam doświadczenia..... a ja pytam czy ktoś mi dał tą szansę zdobycia doświadczenia ..???ciągle jak robol za najniższą krajową nie obrażając nikogo.....
To ja pytam jak sie modlić żeby pan Bóg odmienił moje życie............?????

 Re: Dlaczego nic mi sie nie układa?
Autor: Jula (---.dynamic.chello.pl)
Data:   2017-12-02 21:30

Podziękuj Bogu za to że straciłas pracę i za wszytko co ci się przytrafiło, Bóg ma w tym swój cel i może myślisz ze to głupota bo straciłas pracę.. a ja pisze o podziękowaniu, ale pamiętaj Bóg jest z Tobą. Dlatego wielbij Go z calego serca. Pamiętaj nie jesteś sama.

 Re: Dlaczego nic mi sie nie układa?
Autor: Franciszka (---.146.195.165.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl)
Data:   2017-12-02 22:24

Współczuję ci tej sytuacji. Właśnie przechodziłam traumę w związku z utratą pracy. Cuda zdarzają się, ale nie ma na nie gotowej recepty. Potrzebna jest wiara. Trzeba modlić się o własne potrzeby. Zatem jeśli nie wiesz jak, to też módl się o to do Ducha Świętego, aby cię nauczył. Pan Jezus zachęcał, aby modlić się o to: "Proście, a otrzymacie, aby radość wasza była pełna" (J 16, 24).
Bądź wytrwała w poszukiwaniu pracy, bo sama modlitwa może nie wystarczyć, aby odmienić swoje życie.

 Re: Dlaczego nic mi sie nie układa?