logo
Czwartek, 25 kwietnia 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Nie widzę w necie, to tu piszę.
Autor: Dominik (---.dynamic.chello.pl)
Data:   2014-03-09 20:23

Mam taki dylemat - Jestem grafikiem - jest to też moje hobby, ogólnie nie jest to praca z której się utrzymuję ponieważ jeszcze się uczę. Ciężko mi złożyć to co chcę przekazać w jakiś uporządkowany sposób wiec:
- Jest to praca zarobkowa ale nie jest mi ona niezbędna,
- Staram się dotrzymać nałożonych mi terminów,
- Samo rysowanie jest dla mnie formą hobby/wypoczynku,
- W Kościele byłem więc ta "praca" nie wychodzi przed Boga.
I pytanie moje jest takie - czy grzeszę rysując w niedziele - realizując zlecenie ale w gruncie rzeczy uważając to za formę relaksu? Dopiero co przerwałem bo nie mogłem znaleźć odpowiedzi w internecie więc pomyślałem że napiszę post - może otrzymam odpowiedź :)
Pozdrawiam
Dominik

 Re: Nie widzę w necie, to tu piszę.
Autor: xc (---.adsl.inetia.pl)
Data:   2014-03-10 09:52

Proszę Pana!

Ten temat omawiany był w podobnym wątku, parę dni temu. Proszę poszukać.
Generalnie rzecz ujmując: to czy dana praca jest konieczna czy nie jest konieczna jest pozostawione Pana decyzji. To Pan, w swoim sumieniu o tym decyduje. Problem świętowania Dnia Pańskiego nie da się ograniczyć do faktu bytności w kościele, "odfajkowania" obecności.
Nigdzie nie jest powiedziane jak mamy odpoczywać. Jeden odpoczywa oglądając telewizję, drugi spacerując, trzeci czytając gazetę, czwarty kłócąc się ż żoną (tu to chyba trochę przesadziłem ale chodzi mi o utrzymywanie tzw. więzi rodzinnych).
Życzę trafnych wyborów!

 Re: Nie widzę w necie, to tu piszę.
Autor: Iza (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2014-03-10 17:16