logo
Czwartek, 28 marca 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Bóg mnie nienawidzi czy jest sadystą?
Autor: Przegrana (---.centertel.pl)
Data:   2018-09-13 21:11

Niedługo mam mieć 40 urodziny i wcale nie chcę ich dożyć. Nie mam męża, nie mam dzieci, nie mam aktualnie pracy, a przed sobą widmo operacji usunięcia macicy z przydatkami. W ostatnim roku dwóch mężczyzn (moich rówieśników) powiedziało mi, że nie nadaję się już do małżeństwa bo jestem za stara, a mój lekarz uważa, że trzeba mnie "wykastrować" bo już nic ze mnie nie będzie. Zastanawiam się co ja zrobiłam w życiu złego, że Pan Bóg czy Szatan pastwi się nade mną w ten sposób. Ja nawet ciągle jestem dziewicą, bo zawsze uważałam, że chcę żyć według Bożych zasad. Tyle razy już przepraszałam, za wszystko w życiu (bo już sama nie wiem co robić i za co właściwie przepraszać) tyle już razy się spowiadałam i nic. I jest jeszcze gorzej. Bóg mnie nienawidzi czy jest sadystą?

 Re: Bóg mnie nienawidzi czy jest sadystą?
Autor: A2 (---.icpnet.pl)
Data:   2018-09-13 22:59

Pan Bóg nigdy się nie pastwi. Kocha. Pewnie nikt z ludzi nie będzie umiał powiedzieć, dlaczego tak jest. Jeżeli żyjesz, to żyjesz dlatego, bo Pan Bóg wciąż chce Cię kochać, i okazywać Ci miłość. Dostrzeż to. Nie patrz, co chciałabyś, ale co masz - życie, wiarę itd. To bardzo dużo, bo wielu tego nie ma.

 Re: Bóg mnie nienawidzi czy jest sadystą?
Autor: Alina (---.adsl.inetia.pl)
Data:   2018-09-14 00:27