logo
Sobota, 20 kwietnia 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Jak ruszyć dalej albo tkwić w tym samym?
Autor: 1234 (---.play-internet.pl)
Data:   2018-09-16 23:18

Nie umiem żyć z Bogiem ani bez Niego. Nie umiem ani ruszyć z miejsca aby coś zrobić, albo po prostu odłączyć się od tego wszystkiego. Jestem studentką, chodze na pielgrzymki, duszpasterstwo i jestem bezradna. Nie wiem jak mam ruszyć z miejsca. Od dłuższego czasu zaniedbuje trochę swoje życie duchowe ale z drugiej strony mam wrażenie że tak jest lepiej ale nie umiem zrezygnować z wiary, kosciola, Boga. Co robić dalej? Paradoks

 Re: Jak ruszyć dalej albo tkwić w tym samym?
Autor: B. (---.191.93.42.ipv4.supernova.orange.pl)
Data:   2018-09-17 00:56

Zapytaj siebie, czy to się Panu Bogu podoba?
W czasach starotestamentalnych Izrael bardzo często zdradzał Przymierze z Bogiem ("cudzołożył" z bogami obcymi). Ty jakby "chwiejesz się"?

"nie umiem zrezygnować z wiary, kościoła, Boga. Co robić dalej?"
Zastanowić się co Cię skłania do myśli o rezygnacji, jaka jest przyczyna. Bo jeżeli "nie umiesz zrezygnować" to takie myśli zaświtały? Może należałoby zmienić towarzystwo?
"3 albowiem miłość względem Boga polega na spełnianiu Jego przykazań, a przykazania Jego nie są ciężkie" 1 J 5,3

Proponuję, abyś "wykuła na pamięć" 10 Przykazań, aby wiedzieć jak żyć, abyś była pewna.
Życzę, aby Pan Bóg umocnił cię w wierze i miłości do Niego i bliźnich, aby szybko przeminął ten okres "knotka tlejącego" i "trzciny nadłamanej". Pan Bóg knotka nie gasi ani trzciny nie złamie do końca, ale życzę Ci wszelkich potrzebnych łask, abyś uznawała, wiedziała z dogłębną pewnością, że Chrystus jest Fundamentem, Skałą, Opoką, Drogą, Prawdą i Życiem.
Serdecznie pozdrawiam :)

 Re: Jak ruszyć dalej albo tkwić w tym samym?
Autor: K. (---.fiberway.pl)
Data:   2018-09-17 08:53

Słowa o knotku i trzcinie nie dotyczą wiary tylko grzechów. Tzn. Bóg zawsze daje szansę na poprawę.