logo
Czwartek, 18 kwietnia 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Moje życie to pasmo niepowodzeń
Autor: anonimowa studentka (---.dynamic.mm.pl)
Data:   2018-12-28 09:38

Ja bym chciała coś od siebie napisać. Jestem studentką prawa na ostatnim roku na studiach stacjonarnych. Wiekszość czasu na moich studiach pracowałam czy to jako sprzedawca czy to jako sprzątaczka, nie zaniedbywałam przy tym obowiazków na uczelni. Oprócz tego zrobiłam trzy razy więcej praktyk prawniczych niż wiekszość moich znajomych. Robiłam bardzo dużo dodatkowych rzeczy. Ale nie mogę nigdzie dostać pracy w ciągu całego mojego życia byłam na ponad 20 rozmowach o pracę czy staże. Na rozmowach w kancelariach prawnych często słuszę, że najniższa krajowa to za duże wymaganie a innym razem słyszę, że za dużo robię a oni nie chcą u siebie takich osób. Myślałam, że po 4 latach cieżkiej pracy, wielu dodatkowych aktywnościach coś z łatwością znajdę ale nie znajduję. Często nie spałam robiłam dodatkowe zadania do rana, pisałam opinie prawne i referaty na różne konferencje i seminaria naukowe. Nie potrafię pogodzić się z tym, że u końca studiów wciąż nie mam pracy. Czasem żałuje każdej nocy spędzonej na pracy a nie spaniu. Dziś wyglądam jakbym miala 30 lat, mnóstwo siwych włosów mimo, iż mam 23 lata. Proszę o modlitwę i jakiekolwiek słowa otuchy.

 Re: Moje życie to pasmo niepowodzeń
Autor: Magdalena (---.centertel.pl)
Data:   2019-01-05 17:48

anonimowa studentko,

Siwe włosy to nie problem i dobrze, ze masz dopiero 23 lata i życie przed sobą. Jesteś z pewnością jeszcze zdrowa i silna a to ogromny skarb od Boga. Młodzi i sparaliżowani nie mają takiego luksusu jak np. Ty. To musisz przyznać. Jednak nie możesz pracować ponad siły, bo zrujnujesz sobie zdrowie zupełnie nie potrzebnie. 'Praca nie zając nie ucieknie" - mówiono dawniej. Uspokój swoją wyobraźnie i wyluzuj z gonitwy niepotrzebnych myśli i obowiązków: że musisz, że wypada, że trzeba i zaraz, i natychmiast (!).