logo
Czwartek, 25 kwietnia 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Mam zostać lekarzem czy siostrą zakonną?
Autor: Ola (---.146.56.245.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl)
Data:   2019-03-31 21:50

Dzień dobry.
Piszę tutaj bo mam dylemat. Mam 23 lata i studiuję medycynę. Studia mi się podobają, ale nie tak średnio sobie na nich radzę.
Jakoś nigdy nie interesowałam się chłopakami, uważam że nie mam nic ciekawego z charakteru do zaoferowania drugiej osobie.
Jest czas rekolekcji i zaczełam się zastanawiać nad swoim życiem.
Jestem wręcz pewna, że nie założę rodziny. Jednak bardzo lubię dzieci i kontakt z ludźmi.
Zaczęłam się więc zastanawiać, czy pożyteczniejszym będzie życie zakonne czy też dokończenie studiów, zostanie lekarzem i pomoc ludziom jako osoba niezamężna, czy też pomoc ludziom właśnie jako zakonnica za pomocą modlitwy?
Mam nadzieję, że nie opisałam sytuacji za bardzo zawiłe.

 Re: Mam zostać lekarzem czy siostrą zakonną?
Autor: siostry.pl (---.nyc.res.rr.com)
Data:   2019-03-31 21:56

Na pewno wiele zakonów przyjmie kandydatkę - lekarza.
Z otwartymi ramionami :)

 Re: Mam zostać lekarzem czy siostrą zakonną?
Autor: antonima (---.dynamic.chello.pl)
Data:   2019-04-01 10:47

Brak zainteresowania chłopakami, niskie poczucie własnej wartości ("nie mam nic ciekawego z charakteru do zaoferowania drugiej osobie") i lubienie kontaktu z ludźmi to kiepska motywacja do podjęcia decyzji na całe życie, jaką jest wstapienie do zakonu.

Czemu ludzie nigdy nie kombinuja tak w druga stronę? "Jestem pewna, że nigdy nie wstąpię do zakonu, więc może w takim razie wyjdę za mąż/ożenię się"? To nie są jedyne dwie drogi, jakie można obrać w życiu, nie powinno sie stosować ich wymiennie.

 Re: Mam zostać lekarzem czy siostrą zakonną?
Autor: A2 (---.icpnet.pl)
Data:   2019-04-01 15:27

OK, a co na Twoje plany Pan Bóg? Z Nim ustal.

 Re: Mam zostać lekarzem czy siostrą zakonną?
Autor: Pax (---.terminus.pl)
Data:   2019-04-01 21:19