logo
Czwartek, 25 kwietnia 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Nie wiem czy Bóg tego chce. Ale ja tego chcę.
Autor: Karol (---.adsl.inetia.pl)
Data:   2019-05-29 14:57

Szczęść Boże,

Od dziecka marzę aby być prezbiterem diecezjalnym. Ale wszyscy mi mówią, że nadaję się do małżeństwa i żebym został tancerzem. Tylko, że nie czuję takiej potrzeby by mieć dziewczynę później narzeczoną a później żonę. Uwielbiam tańczyć, ale nie czuję potrzeby aby być tancerzem. Choć nie jestem pewny czy Bóg mi pomoże. Nie wiem czy On tego chce. Ale ja tego chcę. Mam ochotę już teraz pójść do seminarium. Choć jestem w technikum. Powiedzcie co robić? Czy to jest wola Boga w moim sercu czy to tylko moja zachcianka? Jestem w tym wszystkim sam. Nikt nie rozumie co jest w moim sercu. Każdy patrzy na to, że jestem opalony, bo jestem Hindusem, który urodził się w Polsce i myślą że się zmarnuję. Ale ja na modlitwie coś mnie tchnęło i wtedy poczułem że pragnę być księdzem, to poczułem gdy byłem małym dzieckiem najpierw maksymalnie zakochałem się w Bogu a po 2 latach od tej modlitwy zrozumiałem że chcę być księdzem, teraz coraz bardziej myślę o kapłaństwie a coraz mniej pragnę mieć dziewczynę. Co robić?

 Re: Nie wiem czy Bóg tego chce. Ale ja tego chcę.
Autor: Estera (---.147.40.188.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl)
Data:   2019-05-29 15:45

Bóg chce, żebyś był szczęśliwy. On Ci nie narzuca drogo życiowej.
Poza tym seminarium to nie wyrok. Razem z przełożonymi masz 6 lat rozeznawania na potwierdzenie powołania duchownego albo zmianę zdania.

 Re: Nie wiem czy Bóg tego chce. Ale ja tego chcę.
Autor: Moniaczka (---.96.244.55.tvksmp.pl)
Data:   2019-05-29 16:11