logo
Czwartek, 18 kwietnia 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Zmarnowalam swoje zycie, czuje sie jak szmata.
Autor: Martyna (22 l.) (---.wtvk.pl)
Data:   2020-07-05 22:03

Jestem beznadziejna..
Bardzo oddaliłam się od Boga. Czasami tęsknię, myśle że chcialabym się nawrócić, ale mam duży lęk.
Studiuję, pracuję, zarabiam na siebie. Ostatnio jest gorzej z kasą, znalazłam oferte sprzedaży dziewictwa. Zaczelam pisac z tym mezczyzna, jednak zrezygnowalam, cos mnie mimo wszystko powstrzymuje. Wysłałam kiedys pewnemu mezczyznie swoje nagie zdjecia. Bardzo tego żałuję.
Bardzo chcę sie nawrocic, widze jaką zła osobą sie stalam.
Nosze w sobie duzo zlosci i nieprzebaczenia, czadami mysle, że chcialabym aby moj ojciec umarl. Ale kocham go i martwie sie o niego, chociaz czuje na niego zlosc, zawsze lubil sobie popic, teraz mniej pije, ale nadal czasami wypije za duzo.
Jak mam o tym wszystkim powiedziec na spowiedzi..
Bardzo sie boje
Mam 22 lata, zmarnowalam swoje zycie, czuje sie jak szmata.

 Re: Zmarnowalam swoje zycie, czuje sie jak szmata.
Autor: Katarzyna (---.147.36.226.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl)
Data:   2020-07-06 00:03

Czy jesteś pod opieką psychologa? Słyszałam, że w przypadku DDA powinna być terapia. Widać to m.in. po tonie wypowiedzi (poczucie winy).

 Re: Zmarnowalam swoje zycie, czuje sie jak szmata.
Autor: Kalina (---.dynamic.chello.pl)
Data:   2020-07-06 00:37

"Jak mam o tym wszystkim powiedziec na spowiedzi.."

Martyno, tak jak napisałaś. Tylko z pominięciem takiej formy pierwszego zdania, choć dobrze byś powiedziała o braku miłości do siebie.
Nie jesteś beznadziejna, nie jesteś szmatą. Pobłądziłaś, ale Jezus mówi do Ciebie:
"17 Jezus usłyszał to i rzekł do nich: «Nie potrzebują lekarza zdrowi, lecz ci, którzy się źle mają. Nie przyszedłem powołać sprawiedliwych, ale grzeszników»." Mk2