logo
Szukaj w

Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony

A jeśli mimo wysiłków nie uda się żyć nauczaniem Jezusa?
Autor: Maciej (---.net4me.pl)
Data:   2023-09-15 11:18

I jeszcze pytanie na koniec. Jezus wyraźnie w Biblii ostrzega przed piekłem wiele razy i mówił co robić i czego nie robić żeby tam nie trafić. A co jeżeli mimo wysiłków nie potrafię się podporządkować Jezusowym naukom? To już na pewno pójdę do piekła i mam się dać z tym wszystkim spokój? Mega mnie ta samotność duchowa męczy.. Nie mam nikogo kto by porozmawiał o wierze ze mną, jestem samoukiem.

Re: A jeśli mimo wysiłków nie uda się żyć nauczaniem Jezusa?
Autor: hanna (---.wtvk.pl)
Data:   2023-09-21 22:17

Macieju, nie, nie masz dać sobie ze wszystkim spokoju, ale próbować wciąż, może do końca życia.

Żebyś nie był taki sam... Nie wiem, ile masz lat itp., w jakiej jesteś sytuacji, ale może jakaś sensowna wspólnota raz w tygodniu?
Kościół ma charakter wspólnotowy, zauważ. Nie jednostkowy.
A może stały spowiednik?

Autor: Anna (213.134.190.---)
Data:   2023-09-21 23:43