logo
Szukaj w

Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony

Czy w żałobie mogę słuchac/oglądać YT?
Autor: zaniepokojona (---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)
Data:   2026-09-01 19:29

Witam Wszystkich. Jestem dorosłą osobą, nauczycielką rencistką. Niedawno zmarł mój brat. Zastanawiam się jak powinnam przeżywać żałobę? Na początek zadbałam o zmianę ubrań. Z wesołych kolorowych, na ciemniejsze i stonowane, w tym także czarne. Bardzo kocham muzykę. I wieczorami, jak mam już wszystko porobione lubiłam słuchać i oglądać na YT... Czy mogę to robić nadal? Pozdrawiam i proszę o radę...

Re: Czy w żałobie mogę słuchac/oglądać YT?
Autor: Estera (---.165.kosman.pl)
Data:   2026-09-01 21:49

Wyrazy współczucia.
Możesz wszystko - pomyśl, co brat chciałby, żebyś robiła, czy chciałby, żebyś rezygnowała z tego, co lubisz. Rób wszystko, co ci pomaga.

Autor: Mateusz (---.dynamic.mm.pl)
Data:   2026-09-01 22:23

Postąpiłaś właściwie w kwestii doboru ubrań, teraz zastosuj tę samą zasadę w odniesieniu do słuchanej przez siebie muzyki. Wbrew pozorom, możesz wybierać z naprawdę szerokiej gamy utworów, po „odfiltrowaniu” disco, techno, biesiady i typowo imprezowego popu. Choć z drugiej strony, ten spokojny pop też bywa zdradliwy – a świadome polecenie osobie w żałobie takiego „Sailing” Roda Stewarta albo „Viva Forever” Spice Girls powinno być karalne. Poważnie. Dobrym wyborem może być także poezja śpiewana, albo ambient, który sam w sobie nie jest wesoły, ani smutny. To raczej takie „tło dźwiękowe” dla codziennych czynności, neutralne, a więc odpowiednie dla Ciebie.

Autor: Iga (---.centertel.pl)
Data:   2026-09-01 22:24

Wyrazy współczucia po stracie brata.