logo
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Zerwane narzeczeństwo po 7 latach związku.
Autor: Anonimowy (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2019-08-12 16:27

Witam, sprawa jest dość skomplikowana i bardzo proszę aby ktoś spojrzał na to ze strony duchowej i udzielił porady. Otóż miesiąc temu po 7 latach związku i roku od zaręczyn narzeczony zerwał zaręczyny po miesięcznej „separacji” po kłótni, która była moją nieadekwatna reakcją na wyjazd narzeczonego do kolegi w weekend, który mieliśmy spędzić razem. Ostatnia taka moja reakcja miała miejsce pół roku wstecz ale jakoś się dogadaliśmy i miałam tak więcej nie reagować. Niestety ale w trakcie związku zdarzało mi się go bardzo źle traktować. Raniłam go słowami i czynami, ciągle się fochałam. Niestety wywyższałam się tym, że studiuję prestiżowy kierunek a on szedł po najmniejszej linii oporu, próbując go w ten sposób zmotywować ale on tylko przez to czuł się gorszy. W pewnym sensie wyżywałam się na nim gdy miałam gorsze momenty w życiu. Przez te pól roku od kłótni do kłótni, narzeczony bardzo nalegał abyśmy pojechali zarezerwować salę i bardzo się starał mi dogodzić i unikać kłótni. Wielokrotnie ja i jego rodzice się go pytaliśmy się go czy on na pewno chce ślubu - zapierał się że tak pomimo, że wie jaka jestem ale bardzo kocha. Co prawda dla niego ślub to była raczej kwestia papieru, zależało mu abyśmy za rok zamieszkali razem w jego rodzinnym mieście i moja rodzina nie patrzyła na nas krzywo, że żyjemy bez ślubu. Także uważał, że rozwód to nic złego. Jednak ja miałam wątpliwości co do ślubu ale nie wyobrażałam się rozstać i go zostawić po tym wszystkim co przeszliśmy. Obawiałam się, że kiedyś może odejść gdyż już raz to zrobił po 4 latach związku. Wtedy odszedł ze względu na to jak go traktowałam i zaczął spotykać się z inną dziewczyną co mnie bardzo zraniło. Wróciłam do niego ale nie potrafiłam sobie z tym poradzić i mu ciągle wypominałam a on w sumie dzielnie znosił moje zachowanie. Dodatkowo