logo
Sobota, 20 kwietnia 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Jak znaleźć wartościowych katolickich przyjaciół?
Autor: Mirek (---.dynamic.chello.pl)
Data:   2021-12-02 16:18

Jak w temacie. Jak znaleźć ludzi którzy wyznają wartościowe przekonania na temat wiary i życia?

 Re: Jak znaleźć wartościowych katolickich przyjaciół?
Autor: Kropka (---.147.96.222.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl)
Data:   2021-12-02 19:31

Jeszcze dwa lata temu też miałam takie pragnienie i od tego czasu poznałam sporo wartościowych, wierzących osób. Jestem studentką, więc dołączyłam do duszpasterstwa akademickiego trochę tam osób spotkałam, ale więcej w wolontariacie misyjnym i takim prowadzonym przez zakonników z niepełnosprawnymi. Chociaż nie wiem, ile masz lat, czy mieszkasz w mieście czy na wsi to też ma duże znaczenie. Na przykład, zanim poszłam na studia, a nie miałam w pobliżu oazy czy tym podobnych rzeczy to też nikogo wierzącego, żeby np pójść na roraty czy pielgrzymkę nie znałam. Właśnie jeszcze można poznać na pielgrzymkach, pomocy bezdomnym osobom. No generalnie musisz zacząć wychodzi do ludzi, w takie potencjalne miejsca :) życzę powodzenia; Mam nadzieję, że się uda.

 Re: Jak znaleźć wartościowych katolickich przyjaciół?
Autor: rrr (212.180.176.---)
Data:   2021-12-03 09:48

Też myślę, że duszpasterstwa i wolontariaty to najlepsze do tego miejsca.

 Re: Jak znaleźć wartościowych katolickich przyjaciół?
Autor: Danusia (178.219.104.---)
Data:   2021-12-03 12:38

Autorze, myślisz, że to wystarczy? Może nie jestem dobrym doradcą ale uświadomiłam sobie choćby z programów Pani Elżbiety Jaworowicz, że człowiek ma o sobie jakieś mniemanie, w które święcie wierzy, a kłopoty jedynie w jakich się znalazł, najlepiej mówią o nim samym.