logo
Środa, 20 stycznia 2021 r.
imieniny:
Fabioli, Miły, Sebastiana, Fabiana  – wyślij kartkę
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 
 
Facebook
 
Drukuj
A
A
A
 
Podsumowanie rodzinnego konkursu Holyweek
 


W katowickiej Kurii Metropolitalnej podsumowano adwentowy projekt Holyweek. Wręczono nagrody w zorganizowanym w ramach wirtualnego kalendarza adwentowego konkursie. Laureaci zgodnie stwierdzili, że udział w projekcie był pięknym i ważnym doświadczeniem dla całych rodzin.

 

W konkursie mogli wziąć udział rodzice wraz z dziećmi lub maksymalnie pięcioosobowe grupy osób. Warunkiem uczestnictwa w konkursie było założenie darmowego konta na platformie Holyweek. Rodziny zdobywały punkty, wykonując każdego dnia proponowane zadania.

 

Za udział w projekcie zgromadzonym w Kurii rodzinom osobiście podziękował abp Wiktor Skworc. – Gratuluję zaangażowania się w czynne przygotowanie do świat Bożego Narodzenia. Drodzy Rodzice dziękuję wam za to, że nie tylko słowem, ale przede wszystkim przykładem wychowujecie w wierze swoje dzieci – mówił metropolita katowicki.

 

Abp Skworc ufundował główną nagrodę - rodzinny pobyt w Ośrodku Spotkań i Formacji w Brennej – który przypadł w udziale rodzinie Paszków z Chorzowa-Batorego. Z kolei rodzina Więcków ze Świętochłowic otrzymała laptop ufundowany przez Instytut Gość Media, a do rodziny Minalto trafił pakiet książek przygotowany przez Księgarnię św. Jacka.

 

9 innych zaangażowanych w konkursie rodzin otrzymało zestawy ufundowane przez archidiecezję katowicką. W zestawach znalazły się m.in. figura św. Józefa, rodzinna gra biblijna i książka kucharska na wspólne rodzinne gotowanie. Nagrody te przekazał rodzinom ks. Roman Chromy, dyrektor wydziału duszpasterskiego katowickiej Kurii.

 

Rodzinny kalendarz adwentowy był duszpastersko-katechetyczną odpowiedzią na sytuację związaną z trwającą pandemią, które uniemożliwiła przeżycie okresu Adwentu w tradycyjny sposób.

 

- Platforma dotarła do 30 tys. osób związanych w wirtualnym kalendarzem oraz 60 tys. poprzez fanpage na portalu społecznościowym Facebook.. Przez czas trwania projektu strona została aktywowana prawie 400 tys. razy. Osobiste konto potrzebne do zbierania wirtualnych obrazków założyło 2,5 tys. użytkowników – powiedział w podsumowaniu ks. Sebastian Mandrysz, pomysłodawca i koordynator projektu.

 

W „Holyweek” zaangażowały się redakcje Małego Gościa Niedzielnego i Gościa Katowickiego, Radio eM, Stowarzyszenie św. Filipa Nereusza z Rudy Śląskiej oraz parafie św. Rodziny w Piekarach Śląskich i św. Bartłomieja w Bieruniu, z których transmitowane były Msze św. roratnie.

Organizatorzy przygotowują już kolejne zdalne propozycje dla rodzin.

 

Foto: ks. Tomasz Wojtal / Foto Gość
archidiecezjakatowicka.pl

 
 
 

 

 
 
グッチバッグコピー グッチ財布コピー