logo
Czwartek, 16 maja 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Moja wiara była pusta.
Autor: krzyś (---.internetdsl.tpnet.pl)
Data:   2006-12-03 09:58

Zapewne nie tylko mnie takie rzeczy sie zdarzają ale jakoś nigdy nie słyszałem co i jak powinno sie teraz postąpić. Jestem studentem, wychowany w rodzinie katolickiej, można by powiedzieć że wszystko jest w porządku ale jednek tak nie było. Zawsze miałem o sobie zdanie dobrego chrześcijanina bo jakby nie było przestrzegałem wszelkich zasad, ogólnie żyłem wartościami proponowanymi przez Kościół. zawsze dziwiłem się osobom które nie potrafiły wytrzymać czy to w czystości przed małżeńskiej czy w innych dość znaczących próbach. Jednak mimo mej wielkiej pewności sam w to wpadłem. Poznałem dziewczynę. Tak się złożyło że żyję w grzechu nieczystości który dotąd był dla mnie zupełnie nierealny. Zastanawiam sie gdzie jest moja wiara? Nieraz byłem u spowiedzi ale to jest silniejsze. Pewnego razu napomknąłem że tak nie można, że może powinniśmy przestać. Reakcja była niebywała. Zostałem oskarżony że bawię się uczuciami, że teraz to przytulimy się gdy będę miał dobry nastrój, że kobieta ma swoje potrzeby i teraz nie można ot tak przestać. Sam już nie wiem co mam robić. Wiem że Bóg dopuszcza do grzechu aby pokazać i uświadomić że nasza wiara jest nie taka jaka być powinna. Ale co gdy już to wiem, że to był jedynie schemat, zbiór reguł i nic ponadto. Zagubiłem się

 Re: Moja wiara była pusta.
Autor: Marek (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2006-12-03 13:31

Musicie rozmawiać.
Z Bogiem i z Twoją Dziewczyną.
Dużo

pozdrawiam i powodzenia
Marek

 Re: Moja wiara była pusta.
Autor: ks. Marian (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2006-12-03 14:13

Poznałeś dziewczynę i ... zasady wiary przestały obowiązywać? A co będzie jeśli po ślubie poznasz młodszą i ładniejszą dziewczynę? Chyba czas dorosnąć i wziąć odpowiedzialność za swoje postępowanie.

 Re: Moja wiara była pusta.