logo
Wtorek, 07 maja 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Czy chodzenie na dyskoteki z czwartku na piątek jest złe?
Autor: gabi (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2007-10-12 21:28

Jestem studentką I roku. Po raz pierwszy zetknęłam się ze środowiskiem akademickim i prawami w nim panującymi. Interesuje mnie pewna kwestia. ''Dniem studenckim'' jest czwartek, kiedy to odbywa się najwięcej imprez, na które wstęp jest wolny. Jednak są to dyskoteki z czwartku na piątek, dlatego zastanawiam się czy pójście na taką imprezę jest grzechem? Wiem, że w piątki chrześcijanie nie chodzą na huczne zabawy, gdyż jest to dzień śmierci Jezusa na Krzyżu. Mimo wszystko wiele osób przekonuje mnie, że chodzenie na dyskoteki z czwartku na piątek nie jest złe. Ja już sama nie wiem, dlatego proszę o rzetelną poradę.

 Re: Czy chodzenie na dyskoteki z czwartku na piątek jest złe?
Autor: mantoniusz (---.internetdsl.tpnet.pl)
Data:   2007-10-12 23:41

Rzetelnej porady byc moze nie uzyskasz. W moich czasach nie bylo takich wyborow, jezeli byly to nie docieralo to mnie. Bog dal Ci wolna wole. Wiec nie moge ingerowac.
Proponuje dziesiatke Rozanca do Milosiedzia Bozego wlasnie w piatek, o godz. 15:00
Pozdrawiam

 Re: Czy chodzenie na dyskoteki z czwartku na piątek jest złe?
Autor: Aba (---.chello.pl)
Data:   2007-10-13 08:54