logo
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Czy Bog lubi robić mi psikusa?
Autor: onnaa (---.wignet.pl)
Data:   2012-05-28 20:31

Witam. Mam nadzieję, że zbyt chaotycznie nie opiszę mojego problemu. Po części jestem grafikiem, który nie wierzy w swoje mozliwosci, mimo że studiuję architekturę. Często rysuję dla siebie. I choć te moje bazgroły czasem dostają dobre opinie, nadal nie jestem w stanie dostrzec, czy one faktycznie są takie dobre jak mi mówią. Ale w sumie nie to jest moim głównym celem w wątku. Mianowicie czasem niespodziewanie dostaję ofertę pracy (gdzie długo zastanawiam się, czy to poważna oferta, czy jakiś żart) lub odsprzedania swoich prac, ale finał jest taki, że owe propozycje narobią więcej nadziei o możliwości pracy, lub małego zarobku, niż prawdziwej możliwości. Już sama nie wiem, czy Bóg lubi tak po prostu zrobić mi psikusa, żebym spadła z obłoków na twarde kamienie choć się w ogóle o to nie prosiłam. Ostatnio mam wrażenie, że lubi się poznęcać nade mną, bo doskonale wie, że mój brak wiary w siebie wyklucza sięganie po sukcesy i chodzenie po trupach oraz branie udziału w wyścigu szczurów, wiec po co te wieczne niespodzianki i nadzieje?

 Re: Czy Bog lubi robić mi psikusa?
Autor: Marek Piotrowski (---.dynamic.gprs.plus.pl)
Data:   2012-05-28 22:40

Powiem brutalnie: czy jak koleżanka walnie Cię torebką, też masz pretensję o to do Boga?
Nie przypisujmy wszystkiego Bogu. Bóg stworzył nas (i innych) wolnymi - On nie jest "Władcą marionetek".

 Re: Czy Bog lubi robić mi psikusa?
Autor: polk (---.kielce.hypnet.pl)
Data:   2012-05-28 22:40

"Ostatnio mam wrażenie, że lubi się poznęcać nade mną, bo doskonale wie, że mój brak wiary w siebie wyklucza sięganie po sukcesy i chodzenie po trupach oraz branie udziału w wyścigu szczurów, wiec po co te wieczne niespodzianki i nadzieje?" - Wiara w siebie nie ma nic wspólnego z braniem udziału w "wyścigu szczurów". Wiara w siebie nie musi wiązać się z "dochodzeniem po trupach do celu".