logo
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Totalne zagubienie.
Autor: v (---.stimo.net)
Data:   2013-01-05 21:47

Witam.
Piszę, bo może znajdzie się tu ktoś, kto pomoże jakąś radą albo kopnie mnie w tyłek. A może po prostu dlatego, że muszę się gdzieś uzewnętrznić, a wokół brak ludzi, z którymi można porozmawiać o czymś więcej niż pogodzie. Tak naprawdę nawet nie potrafię trafnie sprecyzować mojego problemu. Ostatnio czuję się fatalnie, a uczucie to potęguje fakt, że czuję jak oddalam się od Boga. Na co dzień studiuję w mieście oddalonym od mojej rodzinnej miejscowości. I kiedy tam przebywam, uczestniczę w tych wszystkich ciekawych wydarzeniach religijnych to wiara jakoś tak...wzrasta? A może to jakieś pozory? Zwykłe emocje? Tak, pewnie emocje, ale emocje są systematycznie podtrzymywane przez kolejne wydarzenia, więc mam wrażenie, że moja wiara jest tam głębsza. Kiedy wracam do domu wydarzeń brak, do tego kłótnie w domu i inne problemu - co za tym idzie, wszystko mi obojętnieje, wiara, Bóg. Zastanawiam się co robić, myślę, myślę, ale jakoś nic nie przychodzi mi do głowy, totalna pustka, bezsens. Tak bezsens. Bo nie radzę sobie z tym wszystkim. Moją jedyną podporą była i teoretycznie nadal jest wiara. Bo moje życie to jakaś porażka, tak to widzę niestety. Studiuję i to wydaje się być jedynym pozytywem (też teoretycznie). Bo kierunek wcale mnie nie fascynuje, a na zmianę jest za późno (nie ma nawet takiej opcji). Mam znajomych, ale spotkania z nimi ograniczają się w zasadzie do uczelni i rozmów o nauce. A potem wracam i spędzam czas w 4 ścianach. Ktoś powie wyjdź do ludzi, znajdź sobie jakieś zajęcie - wszystko wydaje się być takie łatwe i proste. Teoretycznie to ja to wszystko wiem, wiem, że powinnam wziąć się za siebie, zmienić jakoś swoje życie, ale zwyczajnie nie potrafię wyrwać się z tego marazmu. Z moich planów nigdy nic nie wychodzi, wciąż tkwię w martwym punkcie. Boję się przyszłości, boję samotności. Nie wiem czego chcę, kim chcę być