logo
Czwartek, 16 maja 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Boję się, że psycholog mnie zlekceważy.
Autor: ania (---.opera-mini.net)
Data:   2013-01-12 01:27

Wiem że to katolickie forum i pewnie zupełnie nie od tych spraw ale nie wiem gdzie zwrócić się o pomoc, jestem wierząca, dlatego piszę tu - do osób które wydają mi się bliższe
Myślę że mam depresję. To ciągnie się już rok, nie mogę znieść każdego dnia, wszystko wydaje mi się bezcelowe szare. Wszystko przychodzi z trudem, nie potrafię się zmobilizować do obowiązków, studiuję i zawalam egzamin za egzaminem bo nie potrafię się uczyć, nie dlatego że mi się nie chce, po prostu nie potrafię, tak jakby ta niemoc była silniejsza od moich możliwości. Dużo płaczę, długo, wieczorami, bez żadnego powodu. Boję się przyszłości, każdy dzień teraz i potem wydaje mi się taką męczarnią, przytłoczeniem. Często myślę o samobójstwie ale boję się że jeśli to zrobię to zniszczę psychicznie bliskie osoby.
Nie mam nikogo kto mi pomaga, nikogo; rodzice mówią: nie martw się poradzisz sobie; chłopak mówi: nie bądź smutna, przecież masz mnie; znajomi nic nie wiedzą, przed wszystkimi udaję. A ja nie mogę znieść każdego dnia. Nie mam pojęcia gdzie szukać pomocy, boję się że nie będę umiała mówić (jestem raczej zamknięta w sobie) że psycholog mnie jakoś zlekceważy, boję się zadzwonić i umówić a nikt nie zrobi tego za mnie.. Nie stać mnie na terapię, nie pracuję. Co mam zrobić, czy jest ktoś kto mi pomoże? (jestem z Krakowa)

 Tematy Autor  Data
 Boję się, że psycholog mnie zlekceważy. nowy ania 
  Re: Mam depresję. Boję się, że psycholog mnie zlekceważy. nowy f. 
  Re: Mam depresję. Boję się, że psycholog mnie zlekceważy. nowy Iza 
  Re: Mam depresję. Boję się, że psycholog mnie zlekceważy. nowy Nell 
  Re: Mam depresję. Boję się, że psycholog mnie zlekceważy. nowy Iza 
  Re: Mam depresję. Boję się, że psycholog mnie zlekceważy. nowy 38 na karku