logo
Wtorek, 30 kwietnia 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Nie daję rady z pożądaniem.
Autor: Elżbieta (21 l.) (---.94-252-0-207.dyn.cust.tango.lu)
Data:   2013-03-14 04:42

Witam, mam 21 lat i od 9 lat jestem z chłopakiem (24 lata), jesteśmy razem praktycznie od zawsze, ani ja ani on nie mieliśmy nigdy nikogo innego. Nasz związek rozwijał się bardzo powoli, wszystko przychodziło z czasem. Pierwszy buziak po kilku miesiącach. Pocałunek po latach. Teraz już znamy się bardzo dobrze, chcielibyśmy sie pobrać ale nie mamy jak. Studiuję w innym mieście, a on ma pracę 200 km od miejsca moich studiów. Nasz związek jest taki trochę na odległość, widujemy się średnio co dwa tygodnie. Jesteśmy katolikami, lubimy się modlić, rozmawiać z Bogiem, jeździliśmy na różne rekolekcje i Oazy. Jednak jest problem, to całe głupie pożądanie. Tak ciężko się od niego uwolnić. Nie chcemy uprawiać seksu przed ślubem, ale cieżko wytrzymać, i po długim czasie niewidzenia się kiedy tęsknota jest ogromna tak bardzo cieszymy się, że w końcu możemy być razem..przychodzi pożądanie...zaczynamy się całować..dotykac..podniecać..jest to przyjemne ale wkurza mnie to. Bo staram się żyć tak żeby Bóg mnie zawsze kochał, a z tym pożądaniem nie daje rady.. wiem, ze to grzech, cieszę się tylko z tego, że mam chłopaka, z którym nie będe uprawiać seksu przed ślubem, zastanawiam się często czy wszystkie pary mają taki problem jak my. Wśród moich znajomych seks jest czymś co robią w pierwszym tygodniu "związku" ..co dla mnie jest niepojęte.. ale czy wystarczy powstrzymać się z seksem do ślubu by Bóg wciąż mnie kochał? czy te wszystkie grzechy nieczystości obecne w moim związku są aż takie krzywdzace Boga?

 Re: Nie daję rady z pożądaniem.
Autor: Marzena (---.dynamic.chello.pl)
Data:   2013-03-16 23:04