logo
Wtorek, 14 maja 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Myśl o zakonie mnie prześladuje
Autor: Izabela (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2017-08-07 22:00

Witam,
nie mam pewności czy ktoś z czytających odpowie na mój post, sama nie wiem czego oczekuję pisząc go tutaj, chyba chce po prostu trochę się ,,wygadać,, , nawet przez internet.
Mam 22 lata, studiuję dosyć ciężki kierunek studiów, teraz robię sobie rok dziekanki ze względu na zdrowie psychiczne, nabawiłam się nerwicy, kiedyś przechodziłam też epizod depresyjny, cały czas biorę leki, z przerwami gdy wydaję mi się, że jestem w stanie już bez nich funkcjonować, za każdym razem okazuje sie, że tak nie jest, ale do sedna.
Od kiedy tylko pamiętam chciałam mieć chłopaka, tą drugą osobę , z którą będę mogła spędzać czas, wygadać się, razem iść przez życie. Moim marzeniem była rodzina, trójka dzieci, a przynajmniej tak mi się wydawało, kiedyś nawet uzależniałam swoje szczęście od tego czy go mam, ale szybko z tego wyrosłam i zaczęłam uczyć się szczęścia na własną rękę.
Moje relacje z Panem Bogiem, hmm, ciężko jest określić, staram się ufać, ale mam w sobie tyle lęków i ograniczeń, że póki co nie jestem w stanie.
Na początku tego roku poznałam chłopaka, myślałam, że złapałam Pana Boga za nogi, wydawało mi się, że nareszcie to jest to, jednak sytuacja zaczęła bardzo szybko się psuć. Jemu zależało na mnie coraz bardziej, a mi na nim coraz mniej. Zaczęłam zadręczać się z tego powodu, że będę musiała zakończyć tą znajomość, chciałam ,, pokochać na siłę", ale czułam na sobie zbyt dużą presję z jego strony, nie potrafiłam poczuć tego , co on czuł do mnie. Po tej sytuacji przez dwa miesiące bardzo słabo spałam, słabo jadłam, nie mogłam dojść do siebie, byłam zła na Pana Boga, że kolejny raz mam wrażenie, jakby ktoś mną sterował, a ja nie mogłam dostać tego, czego pragnęłam. Dodam, że nigdy wcześniej pomimo pragnienia, nie miałam żadnej bliskiej męskiej duszy.