logo
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Jeśli można to chciałbym złożyć Paniom życzenia.
Autor: Azariasz (---.dynamic.mm.pl)
Data:   2017-03-08 03:15

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus i niech Bóg wam błogosławi

Może to głupi pomysł i może to wcale się nie pojawi .Ale pomyślałem że skoro jest 8 Marca i wszyscy szaleją żeby składać sobie wzajemnie życzenia na dzień kobiet to chciałbym je złożyć tutaj. Wszystkim Paniom dosłownie wszystkim, które odwiedzają to forum jako stałe użytkowniczki, obserwatorki czy goście.

Wiem że jest Wielki Post i że może nie wypada. (Nie wiem, nie znam się na tym). Ale po prostu chcę życzyć wszystkiego najlepszego. Życzyłbym tego co ludzie zwykle sobie życzą jak zdrowie, szczęście, pomyślność itp. ale to ludzkie jest i nietrwałe. Życzę więc głębszej i szczerszej wiary w Boga głębszego oddania Mu się. Bożej opieki i jego łask potrzebnych do działania. Cierpliwości, pokory ducha i wzrastania w dążeniu do świętości. Zwracam się do każdej Kobiety na tym forum. Nawet do was drogie niewierzące lub wątpiące Być może dla was oddanie sIę Bogu i jego opieka to jakaś abstrakcja. Ale życzę wam najlepszego i Bożego błogosławieństwa.

Dla wielu z Pań czytających wątki na tym forum 8 Marca pewnie nie będzie różnił się niczym od innych dni. a moze nawet będzie dniem przykrym. Pewnie wiele z was cierpi. a tych powodów może być wiele. od samotności po wyrzuty sumienia po czymś co po ludzku już zostało unicestwione. Może nie słyszycie nigdy dobrego słowa, a widok obdarowywanych innych kobiet wywołuje w was smutek. Dlatego piszę te życzenia do każdej z was z osobna jak i ogółem.
Chociaż nie mogę zwrócić się do każdej z was po imieniu. a ni życzyć tego co powinnyście otrzymać. a ni też nie mogę pamiętać o każdej. To wierzę że Bóg zwraca się do każdej z was po imieniu, daje wam zawsze czego wam potrzeba i pamięta o was non stop. W końcu nie ma możliwości by opuścił swoje córki.