logo
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Czy Pan Bóg postawi jedynkę?
Autor: Właścicielka zer (80.51.249.---)
Data:   2007-10-11 15:00

Powiem wprost: mam ogromne problemy z zachowaniem łaski uświęcającej i ze spowiedzią. Choć pracuję nad sobą od 19 lat, wielu złych skłonności nie udało mi się pokonać. Kiedyś korzystałam z kierownictwa duchowego, teraz jest ciężko. Brakuje mi cierpliwości, odwagi, siły. Cały czas pragnę się nawrócić, ale coś we mnie pękło i zwykłe podejście do konfesjonału wydaje mi się ponad moje siły. Z drugiej strony, przecież jedności z Panem pragnę najbardziej na świecie. Wiem, to duchowa schizofrenia i proszę o modlitwę, bym mogła ją pokonać.
Chciałam jednak zapytać o coś innego. Mimo wszystko staram sie żyć dobrze, czynić wiele dobra, modlić się, podejmować ofiary czy ofiarowywać Panu swoje cierpienie, którego w ostatnim czasie niemało. Czy to wszystko ma w oczach Boga jakąś wartość, skoro obciążone jest brakiem łaski uświęcającej? Czy mogę liczyć na to, że gdy pojednam się sakramentalnie z Bogiem, On przed te wszystkie zera wstawi jedynkę, nadając moim jałowym dotąd wysiłkom nową wartość? Czy moje modlitwy i cierpienia pójdą na marne?

 Re: Czy Pan Bóg postawi jedynkę?
Autor: Samarytanka (---.siec.dzialdowo.com.pl)
Data:   2007-10-11 16:32

Jezus za ciebie zmarł, za twoje grzechy rownież. Nie musisz się czuć obciążona. Jezus powiedział: "PrzyjdŸcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obcišżeni jesteœcie, a Ja was pokrzepię. WeŸcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych" Mt 11,28-29.
Nie jestes w satnie być dobra na tyle, żeby zbliżyć się do świętego Boga. Dlatego postaw na łaskę w Nim, uwierz, że Ci wybaczył i wybacza za każdym razem, kiedy o to prosisz ze skruchą w sercu.
Bóg widzi twoje starania i docenia je. Szukaj Go i czytaj Boże Słowo.

 Re: Czy Pan Bóg postawi jedynkę?
Autor: mantoniusz (---.internetdsl.tpnet.pl)