logo
Sobota, 27 kwietnia 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Nie odnajduję się w Kościele, bo jestem sierotą.
Autor: Waldi (---.centertel.pl)
Data:   2017-03-02 06:36

Moim krzyżem jest sieroctwo i osamotnienie. Nie odnalazłem sie w kilku "wspólnotach" w kościele bo zawsze otaczały mnie ludzie, którzy w codzienności nie musza liczyć tylko na Boga ale moga na rodzine przede wszystkim na rodziców. Synowie i Córki dla których rodzice działają do ostatniego tchu. Czy ktoś zna jakieś rekolekcje dla sierot. Nawet Jezus mial mamę do końca.

 Re: Nie odnajduję się w Kościele, bo jestem sierotą.
Autor: Hanna (---.wtvk.pl)
Data:   2017-03-02 16:11

Waldi, nie mam takiego doświadczenia, jak Ty, i nie mogę udawać, że wiem, jak to jest. Niemniej prędzej czy później odejdą i moi niemłodzi rodzice, i coraz bardziej zdaję sobie z tego sprawę, że trzeba to przepracować.
Moje pierwsze skojarzenia, Waldi, są takie:
1. Pan Jezus obiecał - i możemy być pewni, że dotrzymuje:
"Nie zostawię Was sierotami" - poczytaj, Ewangelia wg św. Jana 14, 18 i tekst dalszy,
2. Pan Jezus "podzielił się" z nami swoją Matką - Jan 19, 26-27,
3. Pan Jezus nauczył nas modlić się "Ojcze nasz..."....

A co do rekolekcji, to np. w zapowiedzi tych: (klik) pojawia się pytanie: czy czujesz się sierotą?
rekolekcje "jak przeżyć żałobę": (klik)

A może tutaj (klik), we wspólnocie związanej z Bożym ojcostwem znajdziesz coś dla siebie?
Inne miejsca do zajrzenia, z różnych części kraju, warto szukać podobnych w miejscach dla Ciebie osiągalnych (I nie należy się sugerować, że chodzi pewnie tylko o świeżą żałobę. Mechanizmy, rany do uleczenia bywają podobne):
pomoc: (klik)
żal po stracie: (klik)
wsparcie psychologiczne - podobne znajdziesz w innych częściach Polski: (klik)
grupa wsparcia: (klik)

 Re: Nie odnajduję się w Kościele, bo jestem sierotą.
Autor: Ziuta (---.dsl.bell.ca)
Data:   2017-03-02 16:15