logo
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Czy modlicie się za swoich uczniów?
Autor: Marta (213.199.241.---)
Data:   2011-03-02 18:50

Szczęść Boże. Pytanie głównie do nauczycieli. Chciałabym się od Was dowiedzieć czy modlicie się za swoich uczniów? Jestem nauczycielką i do niedawna nie miałam takiej potrzeby, ale to co się dzieje w szkole (zachowanie większości uczniów jak również ich niechęć do jakiegokolwiek wysiłku) skłoniły mnie do myśli o modlitwie. Stąd moje pytanie: Czy modlicie się za uczniów? A jeżeli tak, to jak to wygląda w praktyce? Dziękuję za odpowiedzi.

 Re: Czy modlicie się za swoich uczniów?
Autor: Ada (---.docsis.tczew.net.pl)
Data:   2011-03-02 19:46

Nie jestem nauczycielem, a uczennicą i modlę się zarówno za nauczycieli jak i swoich rówieśników. Nie ukrywajmy, że dzisiejsza młodzież pozwala sobie na zbyt wiele. Myślę, że potrzebna jest modlitwa za obydwie strony. Za młodzież, aby zaczęła szanować wychowawców, jak i za samych nauczycieli, aby niestrudzenie przekazywali nam wiedzę.

 Re: Czy modlicie się za swoich uczniów?
Autor: 38 na karku (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2011-03-02 20:15

Tak, potrzeba modlitwy za tych, którym się służy. Modlitwa bardzo pomaga nam w pracy i tym którym pomagamy.

 Re: Czy modlicie się za swoich uczniów?
Autor: Franciszka (---.222.244.92.spray.net.pl)
Data:   2011-03-02 20:36