logo
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Chcę umrzeć.
Autor: Kasia (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2012-03-04 16:16

Niestety to nie kryzys wieku nastoletniego. Dawno mam to za sobą. Moje życie nie było proste, ojciec alkoholik, bieda, problemy psychologiczne. Przeszłam wiele terapii, aby w wieku 30 lat wyjść na prostą. Mam mieszkanie, pracę, kochającego męża. Oboje otwarci na Boga i na wymarzone dzieci. Pierwszy rok nic, drugi nic. W końcu poszłam do lekarza. Jakiś jeden hormon niedobry i po miesiącu zaszłam w ciąże, aby po miesiącu poronić. Następnie to już jeden wielki koszmar, który ciągnie się ponad rok. Na dzieci nie mam szans, zachorowałam na reumatoidalne zapalenie stawów, niedoczynność tarczycy, cukrzyca, a od kilku miesięcy słyszę koszmarny pisk w uszach. Średnio co drugi dzień jestem u lekarza. Każdy specjalista mówi co innego, zwalają objawy na inną chorobę. Jestem naszprycowana sterydami, hormonami. Nikt mi nie mówi, których leków mam nie łączyć. Mąż mnie wszędzie wozi, a ja mam ochotę jedynie umrzeć. Mam koszmarny ból stawów, pewnie z kilka lat nie będą mogła chodzić. Najgorszy jest pisk w uszach, prawie nie śpię i nikt nie wie dlaczego.
Bardzo żałuję, że wyszłam za mąż. Gdyby nie miłość, mogłabym już skończyć ze sobą. Nie mogą pozwolić, aby mój mąż cierpiał, a on bardzo mnie kocha. Moje życie nie ma celu, czeka mnie tylko cierpienie, wszystkie marzenia i cele zniknęły. A gdzie Bóg w tym wszystkim? Zwinął się, gdy zaczęło być źle.

 Re: Chcę umrzeć.
Autor: Bratkowa (194.181.245.---)
Data:   2012-03-13 15:02

Droga Kasiu, po nocy zawsze przychodzi dzień.

 Re: Chcę umrzeć.
Autor: andrzej (---.scania.pl)
Data:   2012-03-13 15:34

Hej, Gdzie jest Bóg? Z tego co napisałaś wynika, że bardzo blisko - w Twoim mężu. Mąż cie kocha, a Bóg jest miłością.