logo
Czwartek, 16 maja 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Czuję się żoną lekarza, a nie partnerką na życie.
Autor: Ania (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2013-05-25 11:20

Jestem z zawodu nauczycielką, żoną lekarza. Mamy z mężem kochanego synka, mamy pieniądze, piękny dom z ogrodem i psa. Z zewnątrz wszystko wygląda pięknie, koleżanki mi zazdroszczą ("Ty to się ustawiłaś", "złapałaś szczęście za ogon"). Prawdę mówiąc naprawdę nie mam na co narzekać. Jesteśmy 2 lata po ślubie, oboje wierzący i praktykujący. Kocham go z całego serca jednak... z upływem czasu zaczęłam rozumieć jak wielkie wyzwanie przed sobą postawiłam i czy mu sprostam?