logo
Czwartek, 16 maja 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Jak żyć jako katolik?
Autor: Daniel (---.148.vip-net.pl)
Data:   2013-05-26 10:42

Witam was,

Z góry dziękuję za poprzednie odpowiedzi, które są dla mnie niezwykle cenne. Mam jeszcze jedno pytanie, które blokuje mnie przed startem. Chciałbym się dowiedzieć, może to śmiesznie zabrzmi "jak żyć" ? jako Katolik... Jestem informatykiem, jest to zawód który wymaga ciągłej edukacji i dużo pracy, tak jak lekarz. Dodatkowo dwa razy w tygodniu(od paru lat) tańczę taniec towarzyski, a w weekendy,jeżeli nie mam zajęć (kursy ue, studia podyplomowe) zajmuje się konserwacją samochodów głównie zabytkowych, tak z zamiłowania, a za rok planuje założyć rodzinę. Tak jak wcześniej pisałem chciałbym się nawrócić i teraz nie wiem co wybrać. Czy katolik powinien nie wiem, pracować charytatywnie w jakiś organizacjach? pomagać ubogim/słabszym? czy mam z czegoś zrezygnować np. z samochodów lub tańca i zapisac się do wolontariatu? czy raczej mieć podejście takie, że rozwijam się w tym co robie... nie wiem co wybrać, nie wiem jak to powinno być.... wiem tylko, że to czym się zajmuje lubie i czuje się zrealizowany życiowo, nawet mogę sie pokusić o słowo pasja... Jak żyć? rozwijać się w zawodzie? czy zrezygnować z tego co robie i pomagać słabszym? nie jestem w stanie pogodzić jednego z drugim, ze względu na brak wolnego czasu. Z góry dzięki za każdą uwagę/odpowiedź.

Pozdrawiam serdecznie,
Cieszę się, że trafiłem na to forum.

 Re: Jak żyć jako katolik?
Autor: salamanka (---.dynamic.chello.pl)
Data:   2013-05-26 14:56