logo
Wtorek, 30 kwietnia 2024
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Czy rozwijać swoje pasje?
Autor: Sylwia (176.105.133.---)
Data:   2015-12-26 21:07

Jako dziecko miałam bardziej zamiłowanie w stronę motoryzacji, informatyki. Potem z biegiem lat jakoś nieświadomie to rzuciłam.
Czytałam ostatnio o pasji (z książki Jesteś Ważna Maria Kaim) i jest coś takiego, że w pewnym momencie prawdziwe powołanie może się o ciebie upomnieć. Zastanawiało mnie to, bo obecnie studiuję Ekonomię (za pasem obrona pracy mnie czeka) i nie lubię tych studiów. Nie interesuje się tą dziedziną i mnie ona nudzi. Poszłam na te studia, bo jestem po Technikum Ekonomicznym bo moja mama jest po technikum. Nie byłam świadoma, że to nie moja droga. Gdy sobie nie zdawałam sprawy z pasji to w technikum nawet lubiłam tą dziedzinę. Potem poszłam na filologię germańską (zawsze słyszałam, że jestem dobra z języków). Znudziło mnie to po miesiącu. Czułam, że to nie jest moja droga. Ale rok musiałam się przemęczyć. Następnie zrezygnowałam z tych studiów i poszłam na ekonomię. Tylko, że czułam, że bardziej lubię ścisłe przedmioty nawet mimo tego, że nie byłam orłem z tych dziedzin. Z roku na rok coraz bardziej nudzą mnie te studia i nie czuję, że ja to lubię. Na 3 roku studiów w pewnym momencie zaczęłam chodzić na informatykę. Potem podjęłam decyzję o pójście na te studia. Później zaczęłam się znów interesować motoryzacją i anatomią człowieka. Godzinami mogę czytać o samochodach i nie potrafię się tym znudzić nie brzydzi mnie to nawet.
Od tamtego czasu gdy wiem, że chcę iść na studia informatyczne, potem zrobić technika pojazdów samochodowych czuję jakiś taki spokój wewnętrzny. Nie potrafię się zestresować. Śmieję się nawet, że na obronę pracy pójdę tak wyluzowana jak inni się będą przejmować. Poza tym od tamtego czasu nieraz śmieję się jak "głupi do sera" jak się zajmuje tymi pasjami. I jeszcze do tego na masaże relaksacyjne chodzę,a coś czytałam o kontakcie ze swoim wewnętrznym ja.