logo
Sobota, 27 kwietnia 2024 r.
imieniny:
Sergiusza, Teofila, Zyty, Felicji – wyślij kartkę
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

Facebook
 
Drukuj
A
A
A
 
Internauci wybrali kampanię społeczną księdza
 


W rankingu publiczności konkursu na „Kampanię Społeczną Roku 2008” wygrała kampania „Prowadzę – jestem trzeźwy”. Organizatorami kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy” są Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej oraz Agencja Reklamowa Business Consulting. Kampania firmowana jest przez ks. Piotra Brząkalika.

Pomysłodawcą Konkursu na „Kampanię Społeczną Roku” jest Fundacja Komunikacji Społecznej. Konkurs organizowany jest w ramach portalu kampaniespoleczne.pl i jego celem jest wyłonienie najlepszych praktyk marketingu społecznego, które mogłyby następnie stać się inspiracją inicjatorów przyszłych kampanii. W konkursie brały udział kampanie społeczne zrealizowane w 2008 roku. Oceniane były przez jury oraz przez internautów. Konkurs trwał od 25 czerwca do 25 listopada 2009 roku.

Jest nas więcej! – stwierdził w komentarzu do wyników rankingu ks. Piotr Brząkalik, przywołując hasło kampanii – Jest coraz więcej kierowców świadomych tego, jak ważna jest trzeźwość za kierownicą i promowanie tej postawy w swoim otoczeniu. Pierwsze miejsce w rankingu jest dla nas potwierdzeniem słuszności tego, co robimy. Dowodem na to, że nasze działania przynoszą efekty i coraz więcej ludzi podpisuje się pod hasłem kampanii. W najbliższym czasie planujemy rozszerzyć kampanię poza granice Polski.

Prowadzona od dziesięciu lat kampania „Prowadzę - jestem trzeźwy” ma na celu budowanie mody na trzeźwość naturalną, odważną, konsekwentną, cierpliwą i stanowczą.

Nie jesteśmy przeciwko piciu alkoholu. Jesteśmy za trzeźwym stylem życia - podkreśla ks. Brząkalik.