logo
Szukaj w
 
Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony
 
 

 Byłem pewien że nowenna pomoże, a tu nic.
Autor: Rencista (---.centertel.pl)
Data:   2021-01-07 16:44

Nie pracuję od ponad roku. Zasoby finansowe skurczyły się do zera i wszedłem w kredyt bankowy, który tez się kiedyś skończy. Mam wydatki większe niż wpływy z renty.
Szukam pracy. Zmówiłem Nowennę pod wstawiennictwem Escrivy.
Było jedno ogłoszenie - stróż nocny, ale na jakiejś wiosce, a jestem niemobilny. Potem bliżej magazynier, ale okazało się że już mają i szukają mechanika, na czym się kompletnie nie znam. Następna praca to bardzo, bardzo wyczerpu0ująca, od świtu do nocy sortowanie owoców, bez przerwy a ja muszę chodzić na zastrzyki. Następna praca - pomocnik ślusarza, nie odzywają się.

 Re: Byłem pewien że nowenna pomoże, a tu nic.
Autor: Ona (---.146.163.200.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl)
Data:   2021-01-07 18:01

Nowenna nie działa magicznie, to nie targ: ja Ci Panie Boże nowennę, a Ty mi pracę. Szukałam pracy przez 3 miesiące, w tym czasie wysłałam ponad 100 aplikacji. Jeśli w czasie roku znalazłeś 5 ogłoszeń, to chyba trzeba zmienić proporcje: mniej modlitwy, więcej szukania: internet, gazety lokalne, poczta pantoflowa, można objechać okoliczne zakłady zostawiając swoje CV. Szukanie pracy jest dołujące, nie jest teraz łatwo, ale nie ma się co zniechęcać. To nic nie da. Powodzenia

 Re: Byłem pewien że nowenna pomoże, a tu nic.
Autor: Marek Piotrowski (---.dynamic.chello.pl)
Data:   2021-01-07 23:08

No proszę, cóż za zaskoczenie: okazało się, że modlitwa nie działa tak, jak automat do kanapek (wrzucasz pieniądz, dostajesz kanapkę).
Módl się i staraj się znaleźć pracę, ale nie na tej zasadzie.

 Re: Byłem pewien że nowenna pomoże, a tu nic.
Autor: bn (---.vps.ovh.net)
Data:   2021-01-08 08:39